уторак, 22. септембар 2009.

JESEN

Prvi jesenji dan
Uvertira
Umorena svetlost
Precvalo sunce
Smireni zrak
Zbirka prizora
Očekivanja ograđena
Novom sezonom
Jesen
Opet prebrzo
Stavljam nađeni cvet u džep
Čudna navika
Posle uvek nađem prah
Džepovi, cvetni krematorijumi
Bivša proleća
Sada se zovu
Jesen
Policajac ljubi devojčicu
Ne bi čovek rekao
Da su to oni isti
Što nas predano brane od ljubavi
Prvi jesenji dan
Dunav maše iz uvek istog smera
Neko zna pravac
Da li me voliš
Da li te volim
Da li je to samo
Pravovremeno definisana potreba
Dobar trenutak
Puštaju neki film
Iz budućnosti
O nama odande
Nego smo ovde malo ugruvani
Pa ne znamo da smo i tamo
Ne stižemo da vidimo
Prvi jesenji dan
Ako ti dam ruku
Hoću samo da odmorim prste
Nije planirano
Da mi povrediš šaku
Sunce se smeška
Još uvek
Sunce smekšava
Leto u odlasku
Nas u dolasku
Sve u svemu
Moj prvi jesenji dan
Naš novi jesenji dan
Zajednički imenitelj
Svakog prizora
Koji ukucate danas u oko
Izvolite
Uživajte
Prvi jesenji dan
Samo danas
U vašem gradu.

2 коментара:

spidloris је рекао...

sjajno... cini mi se da ti najvise lezi malo duza forma (word verification - isole)

Kajzer Soze је рекао...

Odlčno, duboko i minimalno ograničeno formom, baš mi se dopada.